Pages

Log on to Facebook & play Maybank’s RM25,000

Stay in touch dengan rakan-rakan anda melalui facebook, twitter, BBM, blog dan banyak lagi dengan # DiGiJomBerry



Click pd image utk besarkn gmbr..!

Alamak! Masa untuk balik kampung dan anda tidak boleh membawa laptop anda bersama-sama? Bagaimana pula dengan anda dalam perjalanan kelokasi eksotik di Malaysia dan anda ingin berkongsi dengan rakan-rakan andapemandangan indah matahari terbenam dari tempat anda?

Jika anda Facebook, Twitter, blog, atau menggunakan internet untuk segala-galanya hanya dalam kehidupan sosial anda, bagaimana anda tetap disambungkan apabila anda berada jauh dari desktop anda? Dengan ciptaan rangkaian sosial, berhubung dengan rakan-rakan anda benar-benar tidak boleh mana-mana lebih mudah! Untuk hanya RM 25 sebulan, anda boleh menikmati cara yang tidak terhad untuk tinggal di sentuh dengan rakan-rakan dalam talian anda!

Dengan aplikasi yang membolehkan anda untuk menyambung BlackBerry ®Messenger, BlackBerry ® Browser, Facebook, Windows Live Messenger,Yahoo! Messenger, Twitter, blog dan banyak lagi, dan pada kadar yang rendahRM 25 sebulan, anda akan gila tidak untuk melanggan DiGi Prepaid ™BlackBerry Unlimited! JomBerry sekarang dan menjemput rakan-rakan andauntuk menyertai anda!

untuk maklumat lanjut sila click di sini >>> Digi Best !!!!

Dapatkan permainan MyRaya untuk memenangi RM25, 000!


Clik gmbar di atas, utk mendapatkan lebih banyak gambar menarik

Hore, Raya da nak tiba..? Rumah anda da siap?Masa untuk berehat cepat, log masuk ke Facebook dan play Maybank permainan Raya Saya dan anda mungkin memenangi saham sebanyak RM25, 000!

Game ini, game online di Facebook.. Pada kwn2 yg kaki game nie, leh la try main game nie lak.. Korang mesti da biasa main game mcm nie kn...hahaha..... Jom tgk kt bwh nie.... tut tut tut


Kepada org2 yg pandai & kreatif dlm menghias rumah nie, leh la join game nie... tgk gmbr mcm best je kn... Jom la try kn.... hahaha

Di samping itu, bagi setiap pemain yang didaftarkan, Maybank akan menderma RM2 kepada amal. Jadi pastikan anda memberitahu rakan-rakan anda untuk menjadi sebahagian daripadanya, sebab ini amal.

Berbuat baik la kamu di bulan Ramadhan nie... >>> Maybank

No comments:

Post a Comment

Klu nk tawu lebih lanjut...korang click & bace la iklan nie..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...